BLIK

Co to jest BLIK:

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w naszej aplikacji mobilnej BS Konopiska mobile.

Kto może korzystać z BLIKa?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Naszym Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego konta
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Konopiska mobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play)

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Konopiska mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie obowiązują limity w usłudze BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do usługi bankowości internetowej eBankNet.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

Jak aktywować BLIKa?

  1. W aplikacji mobilnej BS Konopiska mobile wybierz ikonkę BLIK i uaktywnij usługę postępując zgodnie z instrukcją.
  2. Wybierz ikonkę BLIK
  3. Zacznij korzystać z BLIKA
    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Konopiska mobile oraz aktywacja usługi BLIK. 

BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Konopiska mobile
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Konopiska mobile
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Konopiska mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Konopiska mobile
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Konopiska mobile
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe;
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Konopiska mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Konopiska mobile. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować osobiście lub telefonicznie w placówce Banku.

Bezpieczeństwo transakcji BLIKIEM:

Transakcje BLIK są bezpieczne. Aby takie były nigdy nikomu nie podawaj kodu BLIK. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ochronie transakcji BLIKIEM Kliknij tutaj.