Przerwa w działaniu BLIK i mojeID

Szanowni Państwo

 

W dniach 21-24 czerwca br. Bank planuje prace wdrożeniowe w zakresie systemów informatycznych. Z uwagi na szeroki zakres prac, dostęp do niektórych usług będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje o planowanych terminach i zakresie niedostępności usług.

Termin

Funkcjonalność / usługa

Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?

W sobotę 22.06

w godzinach 06.00-12.00

Moje ID

Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.

BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu

Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach

Przez cały weekend

od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00

BLIK – przelewy na telefon

Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon

Przelewy Elixir

Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych

Transakcje walutowe

Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.

Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee

Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

 Przez cały czas płatności kartami debetowymi i kredytowymi oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub potrzeby wsparcia, prosimy o kontakt z dedykowanym zespołem – dane kontaktowe przesyłamy jako załącznik do niniejszego pisma.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może to spowodować dla Państwa i Państwa Klientów oraz liczymy na zrozumienie z Państwa strony.

Z wyrazami szacunku

Zarząd Banku Spółdzielczego
w Konopiskach