Przerwa w działaniu BLIK i mojeID
Szanowni Państwo
W dniach 21-24 czerwca br. Bank planuje prace wdrożeniowe w zakresie systemów informatycznych. Z uwagi na szeroki zakres prac, dostęp do niektórych usług będzie ograniczony.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje o planowanych terminach i zakresie niedostępności usług.
Termin | Funkcjonalność / usługa | Jakie ograniczenia wystąpią w usługach? |
W sobotę 22.06 w godzinach 06.00-12.00 | Moje ID | Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp. |
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu | Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach | |
Przez cały weekend od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00 | BLIK – przelewy na telefon | Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon |
Przelewy Elixir | Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych | |
Transakcje walutowe | Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut. | |
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee | Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+ |
Przez cały czas płatności kartami debetowymi i kredytowymi oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.
W razie jakichkolwiek pytań lub potrzeby wsparcia, prosimy o kontakt z dedykowanym zespołem – dane kontaktowe przesyłamy jako załącznik do niniejszego pisma.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może to spowodować dla Państwa i Państwa Klientów oraz liczymy na zrozumienie z Państwa strony.
Z wyrazami szacunku
Zarząd Banku Spółdzielczego
w Konopiskach